dissabte, 4 de febrer del 2012

Taronja

He comprat olors de taronja per curar-te, que es barrejaran amb els teus colors i tot plegat serà una festa. Una festa en la que no pot faltar la musica i el cava.
Una festa on els focs d'artifici explotaran i il·luminaran la cambra.
En aquesta cambra allunyada del món quotidià ens en riurem, amb complicitat, de tot el que no ens agrada i prendrem força i ilusions per dies, molts de dies.
Amb tendresa ens besarem i jugarem amb els nostres cossos. I fins l'albada tot serà un niu d'amor...de sensualitat...de desig... i de plaer.
Jo et faré feliç...i tu em faràs feliç.
Després dormirem confortats pel goig que haurem tingut i agafaré la teva mà perquè encara et quedis una estona més...Una estoneta amb mi.... I potser ens tornarem a fer feliços l'un a l'altre.
Qui sap...
I tot farà una delicada olor de taronja.
L'aroma de taronja em segueix envaint... la calor persisteix a la refrescant dutxa i jo, sense saber perquè, tanco els ulls i et veig...
Tanco els ulls i som a l'habitacle. Els meus dits es tornen pinzells que en el teu cos hi pinten besos, els meus llavis són un llapis que, a la teva pell dibuixa mil carícies.
Les meves mans es transformen en llavis per recórrer el teu cos i els meus llavis es converteixen en mans per resseguir el teu cos.
I pinto i dibuixo, i pujo i baixo i baixo i pujo i ressegueixo la teva pell en tonalitats de passió i amb ombres de dolçor.
I en cada traç un bes una carícia, molta passió i sensualitat, Jo.
E.