diumenge, 12 de febrer del 2012

Monosíl·labs de l'amar i més.

Un fil de llum o un sol ben fort, tan és.
Un bes, les mans, un cos i un cos...tot bell. La pell. I més...
El bes i el dring del cos. La carn i el llit, tot un. I els ulls. Dos dits, dos pits, els sécs i els tels. El tremp i els ulls. I més...
Tot fi. I el bes i el gust, les mans i el coll, i els ulls tot dits, tot pell, i el so i un crit i el joc. Tu rius. I més...
Tot viu, tot bull, res brut, tot nou, tot bell. Tot moll, tot ferm el gest. Cap plor, tot gust. Jo ric. I més...
I els ulls i el bes, la carn i els sécs i els tels i el bes i el gust i el tremp i mans i coll i el pit i el dring , i el so, i el dring i el so, sens fre, i el dring, ben fort...ben llarg ...sens fre... I tot moll. Molt moll.

I el bes... tot bes, més bes, i mans i dits i el cos i el bes i el dring... més fluix... més fluix... Tot calm. I un bes molt fort i dolç. Tu rius, jo ric...I més...
Amb la nit, la llum diu prou i els dos són un. Un bes. I més...

I tu i jo som dos, som un. Els meus ulls dins teu. Els teus ulls dins meu. I les pells són la pell. I més...
I més...
I més...
I més...
I més...
E.

1 comentari:

Unknown ha dit...

ho trobo sublim!
tan suggerent...